вторник, 18 января 2022 г.


 Українська мова
Складання груп прикметників, які мають різне лексичне значення.

Повторення
Прикметники називають ознаки предметів.
Прикметники відповідають на питання який? яка? яке? які?
Прикметники - це частина мови.

Хвилинка каліграфії.
Запишіть злиття.
ус     піш   ни    кв   літ
Запишіть слово на новому рядку:       успішний

Вибірковий диктант
Записати лише прикметники.
У Ліди був маленький пухнастий котик.Лапки у нього біленькі. Зубки гостренькі.
Сам увесь сірий. Сидить котик і сумує, бо холодна зима настала. Пошила Ліда йому барвистий килимок. А котик притулився до Ліди і муркоче.

Які прикметники виписали? Як підкреслюємо прикметники?

Розгляньте малюнок.
 

Опишіть котика.
Котик сірий, пухнастий, маленький, цікавий.

Як знаходили слова для опису? Шукали ознаки.

Працюємо за підручником.  Вправа 275.
Розгадайте ребус.
Червоний - означає колір.
Як отримати червоний колір? ( У прозору склянку води додати вишневий сік.)

Вправа 276 
Запишіть назви кольорів веселки.
Червоний, оранжевий, жовтий, зелений, голубий, синій, фіолетовий. 
Доведіть, що це прикметники.

Прикметники можуть означати :
назви кольорів,
розміри предметів,
ознаки за відношенням до пори року,
ознаки матеріалу, з якого виготовлено предмет,
ознаки за смаком, формою, масою.


Виконання вправи 277.
Висновки



Закріплення
Вправа 278


Математика

Хвилинка каліграфії
Запишіть числа четвертого десятка.
Збільшіть на 7 наступні числа :   49,   77,   89,  94.
Зменшіть на 5 числа 88,   90,   58,  69.
Обчисліть

83 - 7
67 +  4
46 - 8
54 + 8

Сьогодні вивчаємо кут.

Працюємо В. з. с.8
У завданні 2 назвіть геометричні фігури.

Який промінь бачите?
Два промені із спільним початком утворюють геометричну фігуру - кут.
На які ознаки слід орієнтуватися, щоб довести, що геометрична фігура - кут?
Що спільного у кутах?
Спільне:
Промені мають спільний початок.
Вони виходять із однієї точки.
Точка, з якої проведено промені - вершина кута.
Ці промені називаються сторонами кута.

Отже, щоб накреслити кут достатньо: 
1) поставити точку - вершину кута;
                           2) провести з цієї точки два промені - сторони кута.


Накресліть кут. Завдання 3.
Знайдіть кути довкола себе.
Розгляньте, як хлопчик Сашко показав кути у завданні 5.

Вивчіть правило на с. 9

Кут утворюють дві сторони многокутника,
що виходять з однієї вершини. Вершина многокутника є вершиною кута.


Зафарбуйте кути многокутників у різні кольори. Завдання 6.


Кути позначають буквами. Дослідіть це у завданні 7. 


Практичне завдання
Побудуйте кут за поданим алгоритмом. Завдання 8.


Обчисліть вирази трьома способами. Завдання 9.


Задача
Страус під час небезпеки біжить великими кроками.
Перший крок страуса становив 5м , другий - на 2 менше,  ніж перший, а третій - 4 м.На скільки  більше третій крок, ніж другий.
Аналізуємо та розв'язуємо задачу усно.

Задача
Було 40 кілограмів овочів. Витратили спочатку 10 кілограмів,а потім 3 кілограми овочів.Скільки кілограмів овочів залишилося?

Складаємо короткий запис та розв'язуємо задачу.   




.

 

      

Комментариев нет:

Отправить комментарий