среда, 19 января 2022 г.


 Українська мова

Зв'язок прикметників з іменниками

Хвилинка каліграфії
ду  вз  сл  ко  ос

Вправа 283 "Квест"
Назвіть предмети.
Від назви кожного предмета візьміть букви,позначені цифрами під кожним малюнком.
Яке слово утворилося?

Яке значення має слово "духмяний"?
(Такий, що має сильний, приємний запах).
Доберіть близькі за значенням слова.
( Ароматний, запашний, пахучий)


Гра"Найрозумніший"
Назвіть звуки у слові духмяний.
Скільки всього звуків?.
Скільки голосних звуків?
Який склад наголошений?
Скільки приголосних у слові?
Назвіть приголосні звуки.
Скільки складів?
На яке питання відповідає це слово?
До якої частини мови належить?
Хто так сказав про себе?
Загадка

Завжди там я, де іменник.
Зв'язуюсь із ним я часто
А зовуть мене  ....(Прикметник)

Аналізуємо, як писати це слово.  
Запишіть слово" духмяний", як хвилинку каліграфії до кінця рядка.
Ділимо на склади, ставимо наголос.

Гра "Так - ні"
Якщо сказане твердження істинне, то один раз плещете в долоні.

Прикметник називає предмет.
Прикметники відповідають на питання який? яка? яке? які?
Слова веселий, зелений відповідають на питання  який?
Слова весела, зелена відповідають на питання яка?
Слова веселе, зелене відповідають на питання яка?
Прикметник допомагає описати будь - який предмет.

Робота з віршем
В іменника прикметник є.
Який підкреслить щось своє.
Предмет охарактеризує,
І кольорово розмалює!
Він, наче фарби кольорові:
Яскраві. гарні, пречудові.

Назвіть прикметники до слова фарби.


Вправа 284
Прочитайте.Спишіть виділене речення.
Запишіть прикметники, які характеризують слово земля.
(Ласкава, люба, рідна).

Виконання вправи 285.
До іменників добираємо прикметники.

Складаємо загадку за зразком (Вправа 286)


Закріплення
Спишіть речення, розкриваючи дужки.
Україна - це (тихий) води і (ясний)  зорі, (зелений) сади і ( білий ) хати.



Математика

Одержуємо прямий кут

Запишіть числа шостого десятка.
Збільшіть на 7 числа: 47,   86,  38.   63.
Зменшіть на 5 числа:  35,   71,   84,   92.

а - 8  >  5
8 + 5 = 13, коли рівно
а = 14,  15,  16,  17,  18 ...... Бо 14 - 8 >  5

Працюємо В. з. с. 10 - 11





Креслимо кут  АОМ
Ставимо точку О (вершина кута).
Проводимо із точки О два промені ОА і ОМ (сторони кута).

Накресліть кут СВК, проговорюйте ( вершина кута В, ставлю точку, проводимо із  точки В промінь ВС та промінь ВК ).

Практична робота


Беремо аркуш паперу.

Розбираємо завдання 2.
Згинаємо аркуш навпіл, потім ще раз навпіл.
Порахуйте кути. Які це кути? 
Ви утворили модель прямого кута.
Беремо малий аркуш паперу.
Утворіть прямий кут.
Накладіть кути один на одний.Чи збігаються вони?

Висновки. Це - прямі кути. Усі кути рівні.

Правило с. 10.
Завдання 3
Кути можна позначати однією буквою - його вершиною.
За допомогою моделі прямого кута визначте прямі кути на малюнку.


 Працюємо у В. з. с.11

Задача
Із 10 зелених і 8 жовтих аркушів паперу  Оля використала 6 аркушів. С кільки аркушів паперу залишилося?
Розв'яжіть задачу.

Закріплення

Який кут називається прямим?

Як одержати прямий кут?

Комментариев нет:

Отправить комментарий