среда, 5 мая 2021 г.

06 травня, 2021


 Ранкова зустріч

Чому сім'ю називають найбільшим скарбом людини?

У кожного з вас є найближчі люди. Це  ваша сім'я.

Моя сім'я
Моя сім'я і дорога родина -
це тато, мама, бабця і дідусь,
сестричка, братик і любов єдина,
і я у них також любити вчусь.
Мені тут тепло, затишно і тихо,
надійно, світло, радісно завжди.
Чи радість світла в серденьку буяє,
чи сльози гіркі ллються з очей,
я йду в родину, я ж бо добре знаю,
як люблять у моїй сім'ї дітей.

Родина - це найдорожчі, найрідніші на світі люди, які одне одного шанують. люблять.
Родина, мов сонечко, зігріває дитину від народження.
Сім'я - це гніздечко любові і тепла для кожного з нас,  у ній панує злагода, повага до старших, особливо до дідусів і бабусь.Добре, коли родина весела, дружна, міцна, коли діти слухають  дорослих, а дорослі дбають про дітей. Тоді кожному живеться щасливо і радісно.






Я досліджую світ

Хто є в моїй родині?







Створи своє родинне дерево.Використай зошит ЯДС с.49.



Математика

Повторення
Числа першої сотні


Повторюємо.

 


Назвіть пропущені числа та запишіть їх.



Завдання
Пишемо на новому рядку, крім останнього завдання.



Пригадайте
Розряд одиниць - на першому місці справа.
Розряд десятків знаходиться на другому місці справа.

Розглянемо таблицю
Розрядний склад чисел

Запишіть числа.







Гра



Задача


Відомі перший та другий доданки.Знаходимо суму.





Склади та розв'яжи задачу про котика та вареники.


Який вид задачі?
Це пряма задача.
Згадаємо обернену.


Так, обернена задача на знаходження невідомого доданка.

Згадаємо,що повторили.
Числа першої сотні, задачі.

Працюй. Математичні прописи с.54 -55.
Підручник с.116 - 117
Вправляйся в швидкому рахунку.





Читання

Читаю і розповідаю
Є важливі слова, їх називають ввічливими. 











Читаємо .Буквар с. 112.

Буквар с.112, вивчи вірш.




Дизайн і технології 

Клоун "Веселунчик"
Працюй. Альбом - посібник с.84 - 85




Комментариев нет:

Отправить комментарий