среда, 13 января 2021 г.

Четвер, 14 січня 2021

 Ранкова зустріч

Сьогодні 14 січня, четвер.

Будемо говорити про захоплення 

Як відомо, не існує двох однакових людей. У кожного — свої погляди на одне й те саме явище, подію, річ. Комусь подобається картина художника, він може тривалий час стояти, милуватися нею. Інший зовсім байдужий до цієї картини. Хтось із великим задоволенням слухає класичну музику, а хтось надає перевагу сучасній. Одна людина любить переглядати вистави в театрі, а інша — ні. У кожного свої захоплення. Захоплення — це те, чим людина любить займатися. Наприклад, ти захоплюєшся спортом, туризмом, колекціонуванням марок, а твій сусід цілими днями грає в комп’ютерні ігри, потайки від батьків курить цигарки. У вас різні захоплення. Твої заслуговують на схвалення, а сусіда — ні.

 Смаки і захоплення людини можуть багато «розповісти» про неї.

Які захоплення сприяють зміцненню здоров’я, а які, навпаки,— шкодять йому?

Збереженню та зміцненню здоров’я сприяють спортивні навантаження, танці, гімнастика, загартовування, прогулянки на свіжому повітрі.

Чим може зашкодити захоплення комп’ютером? телефоном?

Переглянь мультфільм для визначення користі та шкоди від захоплення комп’ютером.

Мультфільм "Настуня і комп'ютер"

- Яке захоплення було в Настуні?

- Що могла робити дівчинка за допомогою комп’ютера?

- Що трапилося з її другом?

- Чому захворів комп’ютер?

- Який діагноз встановив «лікар» комп’ютеру?

- Чому Настя потрапила у двір?

- Що вона там побачила?

- Чому вона не бачила цього раніше?

- Як змінилося надалі життя Настуні?

- Чи можна весь час вільний проводити за комп’ютером?

Висновок: отже, не можна дуже захоплюватися комп’ютерними іграми, тому що техніка може зламатися і довгий час спілкування з комп’ютером може нашкодити власному здоров'ю.


Я досліджую світ

Робота з зошитом «Я досліджую світ» ( с. 6-7)

Завдання: визнач власне захоплення та надішли фото.


Математика

Готуємося до вивчення задач

Геометрична хвилинка

Розгляньте геометричні фігури на с.9

1. Назвіть геометричні фігури

2. Визначте ознаку, що змінюється

3. Продовжіть послідовність

4. З пам'яті відтворіть послідовність фігур

Математичний диктант

(виконайте у звичайному зошиті)

1. Запишіть суму чисел 7 та 3

2. Запишіть різницю чисел 9 і 6

3. Перший доданок 8, другий доданок 2. Знайдіть значення суми

4. Зменшуване 6, від'ємник 2. Знайдіть значення різниці

Працюємо Великий зошит с.8-9

Правило до завдання 2: Якщо у виразі кілька дій, то виконуємо їх у тому порядку, як записані

7 + 3 - 1 = 10 - 1 = 9


Руханка "Зима"


Читання

Велика буква Г

Читаємо Буквар с. 8-9

Переглянь відео


Дизайн і тенології

Посібник "Маленький трудівничок" 

Візит інопланетян с. 38-40


Комментариев нет:

Отправить комментарий